środa, 18 czerwca 2008

Krsanal. Rodzinna Integracyjna Olimpiada Sportowa

W ubiegły weekend wykonywałam najbardziej wzruszające zlecenie, jakie kiedykolwiek miałam okazję przeżyć.
Fotografowałam olimiadę sportową, gdzie warunkiem uczestnictwa jest udział w zabawie całej rodziny - dziecka niepełnosprawnego, zdrowego rodzeństwa i rodziców.

Stowarzyszenie Rodziców Dzieci Niepełnosprawnych KRASNAL działa już 12 lat, szczegóły można poznać tutaj.

Nadal jestem zbyt wzruszona, aby cokolwiek napisać - niech zdjęcia przekażą emocje...

Jedna z konkurencji - podrzucanie piłki na płachcie:


Najbardziej emocjonujący był slalom, połączony z wrzucaniem piłeczki do kosza:






Zabawy na zjeżdżalni...


...i w labiryncie:


W zawodach brały udział całe rodziny:


Radość dzieciaków - bezcenne



Podczas imprezy integracyjnej poznałam także niezwykle uroczą małą dziewczynkę - Martynkę:


Brak komentarzy:

Przeprowadzka bloga!

Powinieneś zostać przekierowany za kilkanaście sekund. Jeśli nie, odwiedź,
http://www.sylwiaszuderblog.com
i zaktualizuj swoje zakładki.