sobota, 14 czerwca 2008

Wika. Plener

Dłuuuugo mnie tu nie było...

Wcale nie dlatego, że nie robię zdjęć - robię ich dużo, ale niestety nie miałam czasu, żeby sklecić kilka sensownych słów i zaprezentować moje dzieła.
Nie będę ukrywać, że Mistrzostwa Europy mają w tym niemały udział ;-)

Ale już się poprawiam!
Poniżej zdjęcia Wiktorii, która gościła już na moim blogu. I zapewne zagości jeszcze nieraz!
Ta sesja jest przykładem, że każda pogoda jest dobra na robienie zdjęć.
Niebo było zupełnie zachmurzone, a za godzinę już lało...

(a w zapasie mam zdjęcia z kolejnej sesji, więc zaglądajcie po nową dostawę!)



Oczywiście nie byłabym sobą, gdyby nie super-kolorowe zdjęcia... Nic na to nie poradzę, taka już jestem!













Na sesjach zdjęciowych świetnie się bawimy! :)









Brak komentarzy:

Przeprowadzka bloga!

Powinieneś zostać przekierowany za kilkanaście sekund. Jeśli nie, odwiedź,
http://www.sylwiaszuderblog.com
i zaktualizuj swoje zakładki.