środa, 10 września 2008

Zmiany, zmiany...

Ostatnio jestem zasypywana mailami z zapytaniami o moje usługi.
Czasam nawet nie jestem w stanie na wszystkie odpowiedzieć - więc jeśli kogoś pominęłam to bardzo, bardzo przepraszam!

W związku z tym nawałem pracy, uznałam za konieczne wprowadzenie zmian.

W najbliższym czasie zamierzam ograniczyć się do fotografowania dwóch - trzech ślubów miesięcznie, tak abym mogła zapewnić każdej mojej wspaniałej Parze Młodej najwyższą jakość oferowanych przeze mnie produktów oraz indywidualną obsługę, na jaką zasługują - zarówno przed, jak i po ślubie...

Wiąże się to także z koniecznością podniesienia cen...
Jestem właśnie w trakcie aktualizowania mojego cennika i mam nadzieję zaprezentować go w najbliższym czasie.
W roku 2008 mam juz dostępnych tylko parę terminów grudniowych, więc zmiany dotyczą głównie 2009 roku.
Jeśli zastanawiacie się jeszcze nad rezerwacją swojej daty ślubu w moim kalendarzu - to teraz właśnie jest dobry moment, żeby chwycić telefon w dłoń lub wysłać e-mail! :-)


Oczywiście, wszystkie podpisane do tej pory umowy są nadal ważne i będę honorować wcześniejsze, niższe ceny!

Brak komentarzy:

Przeprowadzka bloga!

Powinieneś zostać przekierowany za kilkanaście sekund. Jeśli nie, odwiedź,
http://www.sylwiaszuderblog.com
i zaktualizuj swoje zakładki.