poniedziałek, 15 grudnia 2008

Pomysł na prezent. Dla domu

Tym razem chciałabym Wam pokazać mój nowy nabytek do domu (z góry proszę o wyrozumiałość dla jakości zdjęć, ale robiłam je o 7:30 rano!)

Niedawno dotarła do mnie paczka z wydrukiem mojego zdjęcia na płótnie, które dumnie zawisło w sypialni nad łóżkiem.
W dodatku pochwalę się, że zdjęcie robiłam sama! Tylko statyw, cierpliwy model, trochę czasu na próby i błędy, bieganie w te i z powrotem - i taka oto fotografia gotowa :)




Płótno ma imponujące rozmiary - 120 cm na 80 cm!



Jest pięknie naciągnięte na drewnianą ramę, i było gotowe do powieszenia zaraz po wyjęciu z przesyłki... To jest właśnie najpiękniejsze - nie potrzeba żadnej ramy, antyramy, zdjęcie prezentuje się pięknie samo w sobie, ponieważ także boki obrazu są zadrukowane.



Zastanawiam się tylko, jak mogłam tak długo wytrzymać z taką pustą ścianą...
A może po prostu takie było jej przeznaczenie od samego początku?

W dodatku najlepszą wiadomością jest to, że wypróbowałam na swojej skórze nowego dostawcę wydruków na płótnie, i mogę teraz zaoferować moim klientom wydruki na płótnie w niezminionej jakości, ale po nowej, niższej cenie!
Jeśli więc od nowego roku chcesz zmienić coś w swoim domu, to może taki foto - obraz to dobry pomysł?...

Brak komentarzy:

Przeprowadzka bloga!

Powinieneś zostać przekierowany za kilkanaście sekund. Jeśli nie, odwiedź,
http://www.sylwiaszuderblog.com
i zaktualizuj swoje zakładki.