środa, 3 grudnia 2008

Emilia & Paweł. Po ślubie. Plener

Za oknami pochmurno, szaro, pada śnieg - albo co gorsza śnieg z deszczem...
W takie dni chętnie cofam się w czasie do słonecznych kolorowych plenerów.
Takim nasyconym w żywe barwy, jesiennym plenerem było kolejne spotkanie z Emilią i Pawłem.

Przez te parę miesięcy naszej znajomości napisaliśmy do siebie tysiące słów za pośrednictwem maili - na temat zdjęć ślubnych, ślubu a także inne niepowiązane tematy. Dzięki temu czułam się, jakbym robiła zdjęcia starym dobrym znajomym...

Praktyka Emilii i Pawła jaką zdobyli podczas sesji narzeczeńskiej sprawiła, że od pierwszych chwil sesji dobrze wiedzieli jak się zachowywać przed aparatem - naturalnie i na luzie.



Czy widzicie jakie czadowe buty Emilia założyła na sesję plenerową?
Kto powiedział, że ślubne buty to muszą być białe czółenka?
O ile ciekawiej wyglądają nietypowe buty - czerwone szpilki, zielone sandałki, skórzane kozaki a nawet luzackie trampki...
Z niecierpliwością czekam na Pannę Młodą, która przełamie tradycję białych butów ślubnych... :)



Musieliśmy szybko łapać promienie zachodzącego słońca.





Emilii zależało na zdjęciach na torach kolejowych, więc oto one!





Po plenerze na łąkach Milanówka przenieśliśmy się w wysokie progi pałacu w Radziejowicach.







Oprócz samego pałacu jest tam PRZEPIĘKNY park!
Żałuję, że tak późno tam trafiłam - ale lepiej późno niż wcale ;-)





Żółty dywan z jesiennych liści stanowił piękne tło naszych zdjęć









To zdjęcie poniżej jest chyba moje najukochańsze z całej sesji!



Emilia była bardzo dzielna, bo mimo zimna (wyobraźcie sobie, że ja marzłam nawet w mojej kurtce puchowej... ale inna sprawa że ja straszny zmarzlak jestem ;-)) dzielnie pozowała, a nawet na koniec zdjęła bolerko!
Mam nadzieję, że docenicie jej poświęcenie!...





Chwila zamyślenia na koniec...



Kochani, dziękuję za pyszne lody na koniec naszej sesji w kawiarni dla wtajemniczonych :-)
Niech słońce Wam świeci przez cale Wasze życie! :-)

Brak komentarzy:

Przeprowadzka bloga!

Powinieneś zostać przekierowany za kilkanaście sekund. Jeśli nie, odwiedź,
http://www.sylwiaszuderblog.com
i zaktualizuj swoje zakładki.