poniedziałek, 19 maja 2008

Top 10

Mimo że dzisiaj jest poniedziałek, w dodatku szary i deszczowy, jest to jeden z lepszych dni jaki ostatnio miałam!

Dzisiaj zakończył się pierwszy etap konkursu Canon Misja, w którym nagrodą są fotograficzne warsztaty w Wiedniu.
Jak się zapewne domyślacie, jestem taka szczęśliwa, bo zakwalifikowałam się do kolejnego etapu!
Moje zdjęcie zostało uznane za jedno z dziesięciu najlepszych w Polsce w kategorii "portret".
Czy może być coś lepszego???
Moje szanse wzrosly z 1:1.266 (bo tyle zdjęć zgloszono do konkursu) do 1:10!

Chciałabym tutaj podziękować wszystkim, którzy oddali swój głos na mnie - jesteście THE BEST! :)

Teraz już tylko mogę trzymać kciuki, żeby Jury wybrało moje zdjęcie do kolejnego etapu.
Na pewno dowiecie się o tym jako jedni z pierwszych!

We did it! :-)

Brak komentarzy:

Przeprowadzka bloga!

Powinieneś zostać przekierowany za kilkanaście sekund. Jeśli nie, odwiedź,
http://www.sylwiaszuderblog.com
i zaktualizuj swoje zakładki.