wtorek, 26 sierpnia 2008

Ania & Dominik. Ślub.

Już dziesięć dni minęło od dnia, kiedy Ania i Dominik zostali małżeństwem.
To był bardzo piękny dzień, gorący jak ich miłość i słoneczny jak ich uśmiechy.
Jakby tego jeszcze było mało, w podróż poślubną wybrali się do... gorącej i słonecznej Turcji! Jestem pewna, że świetnie się tam bawią. Są tak bardzo w sobie zakochani, że bawiliby się świetnie wszędzie!



Wszyscy moi przyjaciele wiedzą, że mam słabość do butów. Pięć razy większą niż przeciętna kobieta ;-)
Ale buty Ani naprawdę były cudowne i MUSIAŁAM je uwiecznić!



Podobnie jak jej oryginalny bukiet... i samą Pannę Młodą!



Te spojrzenia mówią same za siebie







Ceremonia ślubu odbyła się w przeuroczym drewnianym kościółku.





a ślubu udzielał Młodym zaprzyjaźniony ksiądz, dzięki czemu nabożeństwo i kazanie miało bardzo osobisty wydźwięk.



Płatki kwiatów sypane na wyjście z kościoła wyglądają tak malowniczo na zdjęciach!
(Poniższe trzy klatki autorstwa mojego nieocenionego małżonka :))







Goście bawili się na wesele w uroczym dworku w Bistuszowej .
Już dawno nie widziałam miejsca, w którym każdy szczegół byłby tak dopieszczony!
Łącznie z właścicielką (to ta pani z paraolką)





Podobał mi się także oryginalny akcent przeniesiony z amerykańskiego gruntu - puszki doczepione do samochodu.



Pierwszy taniec, jak również pozostałe tańce tego wieczoru, odbył się w przepięknej altanie w ogrodzie.
W taki gorący, parny dzień i noc, było to nie tylko piękne, ale też praktyczne!















Oczywiście, nie zabrakło też tortu weselnego!





Wesele trwało długo długo...





W trakcie wesela, uprowadziłam Anię i Dominika na pół godziny w celu krótkiego pleneru ślubnego. Właściwy plener odbył się na drugi dzień w Tarnowie, ale nie mogłam przepuścić okazji sfotografowania ich w tak bajkowej scenerii.
Za kilka dni zobaczycie na pewno więcej takich zdjęć

Brak komentarzy:

Przeprowadzka bloga!

Powinieneś zostać przekierowany za kilkanaście sekund. Jeśli nie, odwiedź,
http://www.sylwiaszuderblog.com
i zaktualizuj swoje zakładki.