środa, 13 sierpnia 2008

Magda & Łukasz. Ślub

9 sierpnia ślub wzięli Magda i Łukasz.
W dniu ślubu padało, co podobno przynosi pomyślność - na szczęście przestało padać na samą ceremonię i wesele.
Ślubu udzielał im bardzo wesoły i sympatyczny ksiądz, chyba jeszcze nie spotkałam tak miłego człowieka w sutannie ;-)

Dalszy ciąg uroczystości odbywał się w pięknej restauracji Zalesin w Otwocku. Zadbany ogród i zaciszne altanki były scenerią długich rozmów i żartów, a sala weselna rozbrzmiewała muzyką DJa Adriana jeszcze długo w nocy.

Mam nadzieję, że moje zdjęcia oddadzą klimat tego pięknego dnia!

UWAGA! Dużo zdjęć ;-)


Zaczynamy od przygotowań, bo przecież każda Panna Młoda chce być najpiękniejsza w dniu ślubu!
Magdzie na pewno udało się to osiągnąć!













Parę detaili - ślubne buty...



... i piękny bukiet!



Magdzie w ubieraniu pomagała oczywiście Mama.





A oto i Łukasz! Poczucie humoru nie opuszczało go nawet w dniu ślubu, twierdził że niczym się nie stresował...
Patrząc na niego, jestem skłonna w to uwierzyć!











Bardzo podobały mi się w ślubie Magdy i Łukasza osobiste akcenty.
Siostra Magdy czytała...



... a siostry Łukasza śpiewały podczas Mszy.





A nie mówiłam, że ksiądz był wesoły? :)















Pierwsze kroki jako Mąż i Żona





Nie mogło oczywiście zabraknąć rzucania ryżem!
(poniższe zdjęcie autorstwa mojego kochanego męża, który pomagał mi robić zdjęcia podczas składania życzeń)



A to już moje!



Przenieśmy się na wesele!



Udało mi się porwać Parę Młodą i ich rodziców na kilka minut, żeby zrobić zdjęcia grupowe. Warto było!



Magda i Łukasz dawali przykład jak się bawić!



Więc inni poszli ich sladem:



Kulminacją każdego wesela są oczepiny, oczywiście!





Jeszcze parę nastrojowych tańców...





...i po weselu...




Dziękuje, że mogłam udokumentować Wasz Wielki Dzień!
Już się nie mogę doczekać na nasz plener ślubny - na pewno będzie wesoło :)

Brak komentarzy:

Przeprowadzka bloga!

Powinieneś zostać przekierowany za kilkanaście sekund. Jeśli nie, odwiedź,
http://www.sylwiaszuderblog.com
i zaktualizuj swoje zakładki.