czwartek, 2 października 2008

Kolejne zmiany...

Ostatnio dużo się dzieje w moim życiu, chociaż nie ukrywam, że głównie zawodowym...

Największą zmianą jest mój nowy aparat - pełnoklatkowy Canon 5D!
Jestem podekscytowana jak dziecko nową zabawką! Nie sądziłam, że narzędzie pracy może sprawiać tyle frajdy!

W obsłudze aparat jest na szczęście bardzo podobny do moich tymczasowych aparatów Canona, ale jakość zdjęć, które generuje, jest o niebo wyższa!
Już się nie mogę doczekać na wszystkie te fotografie, które nim zrobię...

Inną zmianą, na gruncie prywatnym, jest moja nowa fryzura.
Mam grzywkę! ~:) Ostatnio miałam podobną fryzurę w przedszkolu, ale co tam - mnie się podoba! Fryzurę zaproponował sam fryzjer, a zanim się zorientowałam, ciachnął nożyczkami i już było za późno na zmianę zdania.
Jestem ciekawa, czy Wam się podoba? Komentarze mile widziane ;-)




A teraz wracam do edycji zdjęć.
Mam jeszcze dwa posty do wrzucenia na blog, a w weekend szykuje się kolejny ślub...

Brak komentarzy:

Przeprowadzka bloga!

Powinieneś zostać przekierowany za kilkanaście sekund. Jeśli nie, odwiedź,
http://www.sylwiaszuderblog.com
i zaktualizuj swoje zakładki.